2017年3月31日 星期五

傻散垃圾投資組合17年3月

 

現金佔總資產:43.95%

股票佔總資產:55.54%

本月動作:無

後記:好忙碌既三月終於過去,返大學、返實習、返課程整個月無限循環,去實習初頭好緊張,因自身能力唔太高,唔知自己做唔做得嚟,好彩最後都順利過去,對賭場既運作又多左層認識,最開心係實習完左,老闆比機會我去做兼職,等我係依一行攞多D經驗,將來入行就會比其他人有優勢。完左依個學年我就唔讀個D課程啦,乜都讀夠啦,我會轉去讀英文課程,我會用大學最後一年既時間去學英文,英文太重要啦,唔學唔得,但我學語言好差,到時再算啦。


實習完左,回頭一看,唔經唔覺就行左咁遠,由發覺經濟系唔啱自己-->然後轉系->轉系時向自己發誓一定要搵樣野嚟學,要好好運用中文系既''優勢"(讀澳門既大學應該知我講咩)->機緣巧合下接觸到課程->然後一直讀讀讀,讀讀下學校又比機會我去實習->實習完又有機會做兼職,成件事好似發左場夢咁。滿足既係無浪費到時間,雖然唔知自己對咩感興趣,但至少我都學左D野;遺憾既係少左時間陪女友、陪家人、陪朋友,近排仲迷上左玩王者榮耀,真係不要得~~~不要得呀~~(但我都會繼續玩xd),有時完成左一天既工作,靜靜地坐係梳化玩幾鋪王者榮耀,可以話係我全日中最放鬆既時刻。

 

最後講股票,無乜動作,睇左幾頁業績,我D股票業績都唔錯啦,今個月都無乜點留意股價,因為真係好忙,返到屋企已經唔想再用腦(掛住玩王者),今日見到中銀香港盈利高左一倍,之前好想賣但一直唔啱價,今次可能真係會到價啦,哈哈。以上都係傻散既片面之詞,傻散無咩投資大道理,又無詳盡既分析,純粹亂猜亂撞,大家睇下就算,唔好當真,自己投資,自己負責。

2 則留言:

  1. 我以前也做過一年實習生~Steven弟年少有為,祝你成功=)

    回覆刪除
    回覆
    1. 一年都好耐下wo,我最長都係半年,你做個陣有冇錢收?

      刪除