2017年2月27日 星期一

傻散垃圾投資組合17年2月

現金佔總資產:43.43%

股票佔總資產:56.08%

本月動作:無

後記:

2月無病無痛又過左,股票有留意其他銀行業績好似麻麻,唔知中銀香港同內銀又會係咩樣呢?不過我個組合都幾捱得,A跌B升C跌D升,有考慮過要出少少貨,但基於現金太多,都係觀察下先。

 

嚟緊3月應該會好忙,忙學業忙實習,有幸讀完課程被選中去實習,有D驚又有D期待,希望可以順利渡過。

 

有時係度諗,我經濟轉中文系,之後副修維修,但自己最感興趣係股樓投資,都唔知自己做緊D乜,唯有咁樣諗->讀中文攞沙紙,讀維修將來出嚟就做維修(有實習經驗有證書入職機會大好多),然後賺到既錢就攞去投資(興趣投入),時也命也,將來直接做關於財經金融或理財既工作機會已經好微,單單不是相關科目畢業已經輸哂,不過呢,人算不如天算,可能天降一個機會,將來我真係可以做一個9up財演呢,又或者幫C奶阿婆落盤兼吹水既經紀,嘻嘻。

 

我一直無將我既興趣(炒股票炒樓)話比屋企人知,因為覺得超級奇怪:爸爸,我好仲意炒股票架。姑媽,我炒樓都有一手架。係依度你地會覺得依D係投資保值,但係現實大人眼中,我依個臭靚倞去投資,就即係炒股票,即係賭錢,即係掉錢落咸水海,所以我決定隱藏實力,直到搞出成績為止,一定要記住:潛龍勿用。再贈多自己一句 :知唔知點解成功既人先有語錄?因為曾經失敗既人再有道理,人們都覺得係放屁,而成功既人放個屁,人們都覺得係道理。成功人偷笑傻散:我只係唔小心放左個屁,你地以為我要投資煤氣股,哇哈哈。巴佬手持既指揮棒,即使唔用價值投資,隨便點隻股票都可以賺錢,因為聞屁者多如天上繁星。 講住咁多先,下月再見。

5 則留言:

  1. “但基於現金太多”...

    真羡慕你咁多cash flow呢XD

    回覆刪除
  2. 同親友講股票真係幾冇癮,多數香港人投資概念只有樓,覺得炒股等如賭博,但到你一日成功既時候,佢地就當神咁拜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 然後就可以頭頭是道地放屁:)

      刪除
  3. Steven兄, 公司想搵澳門人做part-time工作, 可否email我聯絡? rainshadow.gaming@gmail.com

    回覆刪除